Sou a: Inici / Futur Estudiantat / Noticies Universitat-Empresa / Programa pilot pràctiques en empreses entorns rurals: ODISSEU

Programa pilot pràctiques en empreses entorns rurals: ODISSEU

Des de la Secretaria d'Universitats i Recerca s'ha articulat el programa Odisseu, en fase pilot aquest curs 2015-2016, consistent en ajuts per realitzar pràctiques en empreses d'entorns rurals. Podeu trobar les bases reguladores del programa aquí.

Malgrat el programa està especialment dirigit a estudiants provinents d'entorns rurals, aquest fet no restringeix la presentació de candidatura i la seva possible selecció.
El termini per sol·licitar pràctiques en aquest programa finalitza el proper 14 de febrer de 2016. Els estudiants interessats poden dirigir la seva candidatura, juntament amb un currículum a info@odisseujove.cat
Podeu consultar les ofertes d'empreses AQUI.