Beques d'aprenentatge en unitats de la UPC

Els estudiants del Campus  es poden presentar a les Beques d'aprenentatge de la UPC.

Aquest tipus de beques solen publicar-se abans de l'inici del curs i del quadrimestre, tot i que es poden publicar en qualsevol moment segons necessitat.

La difusió d’aquestes convocatòries es fa per diferents vies en funció si són:

• Beques UPC. Portal Beques d'Aprenentatge de la UPC. Aquí hi trobareu informació sobre beques que es publiquen a tota la universitat.
  • Beques EETAC. Al Portal ATENEA dins de les seccions Tauler d'Anuncis de l'EETAC i Pràctiques Professionals.
  • Beques ESAB. A la pàgina Web de l'Escola.
  • Als suros de les escoles i de l'edifici de serveis.

Els estudiants que vulguin optar a una beca de col·laboració han de complir els següents requisits.

Per tal de demanar una beca d'aprenentatge cal omplir l’imprès de sol·licitud (i adjuntar la documentació que s’esmenta al mateix imprès) i registrar-lo a l’Oficina Oberta dins del termini establert.

Per tal de renunciar a una beca d'aprenentatge cal omplir l’imprès de renúncia, i portar-lo a l’Oficina de Recursos.

Oficina Responsable:

Oficina de Recursos