Butlletí Notícies BCBL-Abril 2015

Nou servei a la biblioteca

Voleu agafar en préstec un portàtil i estan tots prestats? Ara us donem la possibilitat d'apuntar-vos a la llista d'espera i us avisarem per SMS o correu electrònic de seguida que en retornin un. Tindreu 15 minuts per venir a recollir-lo.

JoVE Lab Index

Eina per saber quins són els científics més influents en una matèria determinada en funció de les seves contribucions.

Calendari punts PAR 2014

Segon termini del calendari punts PAR2014:

13-17 d'abril -> darrera setmana per introduir la resta d'activitats que es valoren als PAR: articles, treballs en congressos, llibres, etc.

Aula de formació oberta

Del dia 9 al 17 d'abril l'aula de formació de la primera planta de la Biblioteca estarà oberta com a sala de treball en grup.

Materials docents i casos d'estudi per promoure les problemàtiques globals a l'aula
El projecte Global Dimension in Engineering Education (GDEE)és una iniciativa europea liderada per l'Institut de Sostenibilitat de la UPC. Vol promoure la integració de problemàtiques globals com a aspecte tranversal en el currículum dels estudis politècnics, mitjançant la millora de les competències del professorat.

Noves adquisicions (març)

10 noves adquisicions de la BCBL. Activeu el servei d'"alertes" del catàleg per estar al dia de les novetats.

6.700 nous e-books d'Springer's Engineering

Durant l'any 2015 els usuaris de la UPC podeu accedir a més de 6.700 electrònics publicats per Springer entre 2005 i 2015. Els nous títols són especialitzats en enginyeria, aeronàutica i astronàutica, arquitectura i urbanisme, matemàtiques, física, materials, informàtica, biomedicina i electrònica. Els podeu consultar a la plataforma Springer.

Nou congrés notable

El Servei d'Informació RDI de la UPC certifica que el congrés USA/Europe Air Traffic Management R&D Seminar compleix els criteris per a la consideració com a congrés notable.

Forward

Nou servei a la biblioteca

JoVE Lab Index

Calendari punts PAR 2014