Estudiant de 1r Acredita el B2: Obert el termini per presentar sol·licituds.

A partir del curs 2014-2015, els estudiants heu d'acreditar el nivell B2d'una tercera llengua amb un certificat oficial per obtenir el títol de grau.

Aquest requisit afecta els estudiants que inicieu per primer cop els estudis de grau provinents del batxillerat i les PAU o de cicles formatius de grau superior.

Per assolir el B2, s'ha creat un programa adreçat a tots els estudiants de primer, independentment de la via d'accés, i que no teniu cap títol universitari previ.

Consulta'ns

Web de Gestió AcadèmicaObre finestra

• Si tens un certificat de B2 o superior inclòs a la taula, presenta'l a la secretaria del teu centre
  • Si tens un nivell de B2 però no tens un certificat, presenta't a l’examen CLUC de juny
  • Si necessites millorar per assolir el B2, apunta't a un curs d’idiomes del segon quadrimestre
Pots demanar ajuts. Consulta la informació!
Ajuts de l'AGAUR per al CLUC i els cursos de les universitats catalanes, les EOI i l’IOC superats + info

Programa de diagnòstic, promoció i incentivació de terceres llengües
, impulsat per la Secretaria d'Universitats i Recerca de la Generalitat de Catalunya i el Consell Interuniversitari de Catalunya.