Tot a punt per la Castelldefesta 2017!

Aquest dimecres, 10 de maig celebrem una nova edició de la Castelldefesta. Participa i gaudeix!
Tot a punt per la Castelldefesta 2017!

Durant la jornada s'oferiran diferents activitats esportives i lúdiques obertes a la participació de tothom, organitzades per l'estudiantat de les Escoles del Campus i pel Servei d'Esports de la UPC.

El Servei d’Esports us convida a provar les següents activitats: Inscriu-te ARA!

ESGRIMA

Gaudeix d’un esport de combat com mai ho havies vist… Master Class a les 10h als Porxos de l’ESAB a càrrec del Club d’Esgrima SAG.

ESCALADA
Prova els nous mòduls o inicia’t en l’escalada. Portes obertes de 10h a 12h al boulder de l’ESAB. Peus de gat disponibles. Dinamitza el Grup d’Escalada del Campus del Baix Llobregat.

IOGA
Deixa enrera l’estres i vine a practicar Ioga a les 13h a la Sala Polivalent de l’edifici annex a l’EETAC a càrrec de la nostra professora de Ioga,  Mayte Sevil.

DAPPOSTAR I HACKY SACK
Encara no saps què és? Hackys disponibles a partir de les 11h davant de l’edifici de serveis perquè provis.  Exhibició de Dappostar a les 14h a càrrec de Castelldefesta.

TORNEIG DE FUTBOL SALA PDI/PAS
Vine a jugar el Clàssic de la Castelldefesta. No cal que tinguis equip. Inscriu-te, vine a informar-te a la nostra oficina o escriu-nos i et contactarem.

I a més a més… PORTES OBERTES AL CANAL OLÍMPIC  DE CATALUNYA

Prova al llarg de tota la setmana , de dilluns a divendres, les següents activitats: Gimnàs, Pàdel, Pitch and Putt o activitat d’aigüa (kayak, canoa, stand up paddel). Una vegada cada activitat , segons disponibilitat. No pots perdre aquesta oportunitat de conéixer el Canal Olímpic de Catalunya!! Tens tota la setmana.

D'altra banda, us informem també que l'horari d'obertura dels edificis, així com el funcionament dels serveis, es veuran modificats de la següent manera:

• EETAC: tancat a partir de les 18h
    • ESAB: tancat a partir de les 18h
    • Edifici Campus: tancat a partir de les 14.30h

La Biblioteca i el servei de reprografia tancaran les seves portes a les 14.30h
        La cafeteria restarà oberta fins les 18h.
        Fora d’aquest horari caldrà accedir mitjançant la targeta o bé sol·licitar autorització.

Gràcies per la vostra col·laboració!