Vine a conèixer el laboratori de Fabricació Digital Tinkerers!

Si ets estudiant del Campus, no et perdis el proper dimecres, 22 de març l'oportunitat de conèixer el Laboratori de Fabricació Digital Tinkerers.
Vine a conèixer el laboratori de Fabricació Digital Tinkerers!

Vine i coneix les noves tecnologies de la indústria 4.0 i com pots aplicar-les en els teus projectes universitaris: impresió 3D, tall làser, CNC, electrònica, modelatge 3D, etc.

Podràs estar al dia en les activitats i esdeveniments que realitzem, així com participar en projectes de Tinkerers o bé proposar els teus propis projectes.

Vine i forma part de la xarxa internacional de més de mil Fab Labs que funcionen per tot el planeta, desde els quals s'innova,  i es comparteix ciència, tecnologia i creació.

Apunta't i converteix-te en un Tinkerers més!

Open Day – Dimecres 22 de març

ESAB: 11:30 a 12:30

EETAC: 13:00 a 14:00

Si vols més informació, contácta'ns

Consulta el programa i més informació a http://tinkerersfablab.tech/

Si no ets estudiant de la UPC també tens l'oportunitat de visitar-nos i formar part de la comunitat Tinkerers i de la xarxa de Fab Labs, contacta i t'informarem: info@tinkerersfablab.tech.