Vols formar part d'elBulli Lab de la BulliFoundation?

Ferran Adrià i el seu equip assistiran a l'acte que tindrà lloc el proper dia 2 de març, a les 16.30 h., al Campus Nord de la UPC, per presentar el projecte entre els estudiants i titulats de la UPC que hi vulguin participar.
Vols formar part d'elBulli Lab de la BulliFoundation?

El proper dia 2 de març tindrà lloc, a partir de les 16.30 h., al Campus Nord de la UPC, la presentació de la convocatòria de beques que promou el projecte Talentum Startups de TelefónicaelBulliFoundation i que té com a objectiu captar estudiants i titulats de la UPC per participar en el projecte elBulli Lab.

Aquest Lab es constituirà com un grup de recerca amb un fort component tecnològic i la seva responsabilitat serà respondre a algunes de les preguntes que elBulliFoundation s’ha fet al llarg de la seva trajectòria. El seu objectiu principal és aconseguir la màxima difusió i impuls de la gastronomia mitjançant les noves tecnologies.

Talentum Startups cerca joves amb perfils tècnics interessats en l’actualitat tecnològica i que vulguin participar en la gènesi d’un projecte que elBulliFoundation desenvoluparà en el futur. Els estudiants i titulats seleccionats, que podran optar a una de les 8 beques que es convoquen (per a estudiants i titulats de la UPC i de la UPF), treballaran colze a colze amb Ferran Adrià i el seu equip.

Inscriu-te ara!

Els interessats s'hi han d’inscriure per participar-hi. Els interessats en les beques hauran de realitzar després de l'acte de presentació una prova escrita de 45 minuts de durada que servirà per valorar les seves aptituds per al projecte.

Accedeix al formulari d'inscripció aquí