OFICINA DE SUPORT A LA DOCÊNCIA (On trobar-nos)

Contacte Online: demana.upc.edu/osdcbl/login.php

HORARI D'ATENCIÓ (Oficina/Registre/Dies tancament)

Telèfon: 93 552 35 02

Telèfon d'atenció a la matrícula:        93 552 35 55 (només dies de matrícula no presencial/per internet)

Adreça: Edifici de Campus (D7). Carrer Esteve Terrades, 10. 08860. Castelledefels. CAMPUS BAIX LLOBREGAT.

Academic Information (online attention)

SIA (Sist. Inf. Acadèmica)

E-secretaria

Sessions informatives adreçades als estudiants de nou accés

Uns dies abans de la matrícula cada centre organitza  sessions informatives adreçades als estudiants de nou accés.

ÉS MOLT RECOMANABLE L'ASSISTÈNCIA.

ESAB - Escola Superior d'Agricultura de Barcelona -->  Matrícula d'estudiants no nous (Graus)

Per informar-te quin dia i a quina hora has de matricular-te cal que consultis el document “Ordre de matrícula”, que es publicarà el mateix dia de les sessions informatives, als calendaris de matrícula.

El mateix dia de les sessions informatives publicarem també en paper, a les escoles,  l'ordre de matrícula.

El dia de la sessió informativa et lliurarem el següent dossier en paper:

Dossier informatiu ESAB - Escola Superior d'Agricultura de Barcelona

Oficina responsable: