Rebem una nova tripulació que intentarà colonitzar el planeta Mart.

El projecte d'acompanyament a l'escolaritat MartXXI: és possible una colònia humana a Mart? es desenvolupa gràcies a la col·laboració de la Diputació de Barcelona i diversos Ajuntaments.
Rebem una nova tripulació que intentarà colonitzar el planeta Mart.

Recent acabada la primera edició del 2017, ja comencem una segona!!

En aquesta ocasió, hi participaran estudiantat de centres de secundària dels municipis de El Prat de Llobregat(obriu en una finestra nova)Sant Boi de LLobregat(obriu en una finestra nova)Sant Just Desvern(obriu en una finestra nova)Sant Vicenç dels Horts(obriu en una finestra nova)Santa Coloma de Cervellò i Vallirana. (obriu en una finestra nova)

Aconseguiran superar els reptes per mostrar-nos que és possible habitar el planeta Mart?

Ho anirem descobrint al llarg de les sessions de treball dels propers dies, i el 10 de febrer ens exposaran les conclusions...

+Info sobre el projecte Mart XXI: http://www.upc.edu/cienciatec-pmt/ca/act15-16/mart21/mart-xxi-es-possible-una-colonia-humana-a-mart