Entrevista del mes d'abril a Ràdio Castelldefels.

Estudiantes membres de l'equip organitzador dels Fòrums d'empreses 2018 Aerotelecom i Bioenginy ens expliquen els objectius i les experiències vinculades a aquest punt de trobada clau entre empreses i estudiantat del Baix Llobregat.
Entrevista del mes d'abril a Ràdio Castelldefels.

L'estudiant de l'Escola Superior d'Agricultura (ESAB) Emilzen Guinovart i les estudiantes de l'Escola d'Enginyeria  Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels (EETAC), Eva Clemente i Anna Ruiz, ens expliquen a l'entrevista de Ràdio Castelldefels què és el fòrum d'empreses que s'organitza el proper 25 d'abril Campus de la UPC a Castelldefels.

Els Fòrums Aerotelecom i Bioenginy esdevenen un lloc de trobada entre el món laboral i l'universitari en els sectors d'aeroespacials, aeronavegació, agricultura, alimentària, telecomunicacions, etc.

Estudiantes i estudiants d'ambues escoles organitzen aquesta trobada a les Escoles del Campus i conviden a les empreses del sector a participar i connectar amb estudiantat per pràctiques en empreses, futures ofertes de feina, etc.

Stands d'empreses, conferències, speed datings i tot un seguit d'iniciatives destinades a posar en contacte i a donar a conèixer el potencial i les capacitacions que cada sector ofereix.

Com recordareu, aquesta entrevista forma part d'un cicle d'entrevistes de caràcter mensual a la ràdio de Castelldefels, organitzat amb l'objectiu d'apropar la ciència i tecnologia a la ciutadania en general, explicant iniciatives, projectes i esdeveniments que s'han dut o s'estan duent a terme a les escoles del Campus del Baix Llobregat de la Universitat Politècnica de Catalunya.

Escolta l'entrevista sencera a l'enllaç.

+info Fòrum Aerotelecom.

+info Fòrum BioEnginy.