Inauguració dels Fòrums BioEnginy i Aerotelecom 2018

L'acte d'inauguració dels Fòrums BioEnginy i Aerotelecom ha comptat amb la presència de la regidora-delegada de Presidència i Comunicació de l'Ajuntament de Castelldefels, Candela López, la directora de l'ESAB Anna Gras i el director de l'EETAC Luis Alonso.
Inauguració dels Fòrums BioEnginy i Aerotelecom 2018

Les Escoles del Campus del Baix Llobregat de la UPC a Castelldefels organitzen el 25 d'abril el fòrum d'empreses amb l'objectiu de posar en contacte els estudiants de grau i màsters de les branques respectives de cada Escola amb les empreses i institucions dels corresponents sectors.

Aquest matí els directors de les Escoles conjuntament amb la regidora de Presidència i Comunicació de l'Ajuntament de Castelldefels han donat la benvinguda a les empreses participants, agraint la col·laboració de les delegacions i associacions del campus que, com cada any, lideren l'organització d'aquest esdeveniment que ja esdevè clau al nostre campus.

L'Escola Superior d'Agricultura de Barcelona (ESAB) celebra el seu 6è any i l'Escola d'Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels (EETAC), celebra la 8a edició . Empreses, col·legis profesionals, associacions i diferents entitats impartiran conferències, taules rodones de gran interès per als alumnes on es podran intercanviar currículums, debatre sobre diferents temes d'actualitat, etc. Si teniu una estona, no deixeu de venir.

Més informació sobre els fòrums a:

Fòrum Bioenginy 2018

Fòrum Aerotelecom 2018