L'ESAB signa un acord de col·laboració amb Mercabarna

L'ESAB signa un acord de col·laboració amb l’empresa Mercabarna per treballar conjuntament en la formació de professionals de les empreses especialitzades en productes alimentaris.
L'ESAB signa un acord de col·laboració amb Mercabarna

L’acord, signat el 5 d’abril pel rector de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), Francesc Torres, i el director general de Mercados de Abastecimientos de Barcelona, S.A. (Mercabarna)Josep Tejedo Fernàndez, preveu que l’ESAB imparteixi sessions de formació a treballadors d’empreses, amb la finalitat de proporcionar-los els coneixements necessaris entorn a la producció, la conservació, el consum i la potencialitat del mercat dels productes alimentaris frescos.

Es tracta d’un acord de col·laboració per a un any, prorrogable, que s’inicia aquest mes d’abril.  L’ESAB, centre que dirigeix Anna Maria Gras, s’encarregarà de definir el programa de formació en diferents sessions, proposar els experts i desenvolupar els continguts, d’acord amb els objectius definits per Mercabarna, que també determinarà els col·lectius a qui va adreçada i el calendari d’execució.

Font: Sala de Premsa UPC