Sou a: Inici / Notícies / Punt de vacunació sense cita prèvia al Campus del Baix Llobregat a Castelldefels.

La finalitat és augmentar el percentatge de població jove que disposi de la pauta completa de cara al nou curs 2021-2022 i garantir, així, la màxima presencialitat als campus catalans, fixada enguany fins al 70 %, segons el Pla Sectorial d'Universitat per al curs 2021-2022 aprovat pel PROCICAT.

A partir d'avui, 13 de setembre, s'habiliten Punts de vacunació a la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC), sense haver de sol·licitar cita prèvia, dintre de de la campanya de posada en marxa pel Govern català per promoure la vacunació contra la COVID-19 entre l’estudiantat universitari.

Al nostre Campus podreu accedir-hi Dimarts 14 de setembre i Dimecres 15 de setembre, d'11 h a 17 hCal targeta sanitària, o NIE o passaport en el cas d'estrangers.

• Campus del Baix Llobregat (UPC)

Edifici Campus. Menjador PDI-PAS (al costat de la cafeteria)
    C/ Esteve Terrades, 10, Castelldefels.

També podreu accedir-hi a qualsevol altra punt de vacunació, situats tant a la UPC com a la Universitat de Barcelona (UB). Consulteu els Punts de vacunació i els dies disponibles al Portal COVID-19.

Amb aquesta iniciativa, oberta també a la ciutadania en general, la Universitat vol aconseguir que el nou curs sigui el més normalitzat possible, tot garantint la màxima seguretat en les activitats acadèmiques i laborals de les persones que integren la comunitat universitària.