Indicacions per imprimir des dels equips multifunció del Campus.
Acte clausura projecte "El Gran Salt"
Butlletí notícies BCBL-Desembre 2016
Ja tenim els guanyadors del Concurs de fotografies de la Biblioteca 2016.
El Campus de la UPC i l'Ajuntament de Castelldefels dónen "El Gran Salt" cap a la ciutat de coneixement i la innovació.
Butlletí notícies BCBL-Gener 2017.
Professorat de l'ESAB i de l'EETAC participen a la Jornada de la UPC contra la malària, la tuberculosi, la malaltia de Chagas i altres malalties desateses.
Tot a punt per l'Innobus!
Escalfant motors per les edicions del 2017 de Mart XXI.
Divendres 20 de gener engeguem una nova edició d'un projecte emblemàtic i amb una llarga trajectòria al nostre Campus, MartXXI: és possible una colònia humana a Mart?, amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona i diversos Ajuntaments.
Renovació de Francesc Xavier Sorribas com a director del DEAB.
El passat 11 de gener, Francesc Xavier Sorribas va renovar el càrrec com a director del Departament d’Enginyeria Agroalimentària i Biotecnologia (DEAB).
Rebem una nova tripulació que intentarà colonitzar el planeta Mart.
El projecte d'acompanyament a l'escolaritat MartXXI: és possible una colònia humana a Mart? es desenvolupa gràcies a la col·laboració de la Diputació de Barcelona i diversos Ajuntaments.
Millores en el procés de matrícula.
A partir d'ara, el procés de matrícula on line (automatrícula) per als estudiants de grau, de màster i de doctorat de la UPC es farà a través de la nova e-Secretaria, amb qualsevol navegador i sense haver de fer servir el connector específic Java.
Arribem a Mart! Èxit de les missions de les dues edicions del 2017.
El projecte d'acompanyament a l'escolarització, Mart XXI: és possible una colònia humana al planeta Mart?, ha finalitzat amb èxit les dues edicions previstes per aquest 2017.
Unificació dels perfils institucionals del Campus al Twitter.
A partir de l'1 de març l'usuari de Twitter @CBL_UPC s'unifica amb @UPCLlobregat. Us convidem a seguir-nos si encara no esteu fent!.
14è Concurs de la Carpeta UPC
Del 2 al 24 de març ja pots votar per triar la nova carpeta UPC!
Butlletí notícies BCBL-Març 2017.
Ja disponible el butlletí de la Biblioteca amb les novetats del mes de març.
Do you want to improve your english?. It's Time To Talk.
Aquest quadrimestre iniciem una activitat setmanal de conversa d'anglès adreçada a tota la comunitat universitària.
Proves Cangur 2017.
XXII edició de les proves Cangur de la SCM.
Vine a conèixer el laboratori de Fabricació Digital Tinkerers!
Si ets estudiant del Campus, no et perdis el proper dimecres, 22 de març l'oportunitat de conèixer el Laboratori de Fabricació Digital Tinkerers.
27 d'abril - Girls in ICT Day a la UPC
El dia 27 d'abril la UPC se suma de nou a la iniciativa internacional ‘Girls in ICT Day’, organitzant una jornada per apropar el món de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC) a les noies.
Lluís Torner, director de l'ICFO rep el Premi Nacional de Recerca 2016
El Govern català i la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRi) han lliurat, el 21 de març al Teatre Nacional de Catalunya (TNC), els Premis Nacionals de Recerca 2016 a Lluís Torner, director de l’Institut de Ciències Fotòniques (ICFO), institut universitari de recerca adscrit a la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC).
L'EETAC present al 35 Saló Internacional del Còmic de Barcelona.
La UPC asistirà amb un stand al 35è Saló Internacional del Còmic de Barcelona, que tindrà lloc del 30 de Març al 2 d'Abril.Tres professors i investigadors de l'EETAC: Antoni Elias, Jordi Berenguer i David Garcia Vizcaino, participaran a l'event i compartiran una xerrada, sobre els Avions i els Mòbils. El certamen es organitzat per FICOMIC al recinte firal de Montjuïc.
Propera edició de la Fira del Coneixement a Berga el 5 i 6 d'abril.
L'ESAB contribueix amb la participació de la Unitat de maquinària agrícola (ESAB) i la Fundació Miquel Agustí: Producció sostenible d'aliments de qualitat
Exposició dels treballs de recerca de batxillerat i cicles formatius
El "Fem Recerca - XV Fòrum" va tenir lloc el passat 5 d'abril a la sala d'actes de l'Escola d'Agricultura de Barcelona (ESAB) amb l'alumnat dels instituts Les Marines, Josep Lluís Sert, Mediterrània i l'escola La Ginesta
Cloenda MartXXI. Municipi Viladecans
Acte de cloenda dels alumnes de Viladecans participants en l'edició 2017 de Mart XXI.
Vols conèixer el Fab Lab Tinkerers?
Aprofita les oportunitats que et dona pertànyer a la comunitat del campus per apropar-te al Fab Lab de Tinkerers.
Jornades d'Innovació al Campus del Baix Llobregat.
Aprofita aquestes jornades d'innovació i empreses al nostre Campus i descobreix els teus talents!
4a Jornada Matemàtica: Matesdefels 2017
Aquest juny: Acredita el teu nivell d'idiomes.
Exàmens a la UPC per obtenir el certificat B2 requerit en els graus.
En marxa la 4a Edició de la CasTECHdefels 2017.
La Universitat d'Estiu de Ciència i Tecnologia de Castelldefels, CasTECHdefels 2017 engega la seva quarta edició amb una oferta variada de cursos i tallers adreçada a joves, famílies, professorat de secundària i batxillerat, i al públic en general.