La vida universitària més enllà de les aules.

12/12/2018

L'article del mes de desembre del Diari El Llobregat ens parla de la vida universitària.

La vida universitària va molt més enllà del que passa a les aules. L’exigència del món acadèmic es tradueix en moltes hores d’intens esforç personal, de treball col·laboratiu i d’aprenentatge continu. Compartir objectius i motivacions va creant vincles al llarg del temps, permetent la creació d’espais de trobada en àmbits com els esports, la cultura, la música, etcètera. La universitat i el campus propicien aquests espais de trobada on bressolar i encoratjar les diferents iniciatives d’associacionisme que es basen en la premissa que totes i tots fan comunitat i fan campus.

De les delegacions d’estudiants, a l’Aula Sènior passant per les transversals Coral del Parc Mediterrani de la Tecnologia (PMT) o Colla Castellera dels Grillats i el Servei d’Esports, la vida universitària ve marcada per activitats i esdeveniments que l’enriqueixen i donen la seva identitat al Campus del Baix Llobregat de la UPC.

Llegeix l'article complet AQUÍ