Acte de lliurament de les Proves Cangur de Matemàtiques 2017
El dimarts, 6 de juny va tenir lloc l'acte de lliurament de les Proves Cangur de matemàtiques a la sala d'actes de l'EETAC.
Un any més,el Campus seu de les proves d'accés a la universitat (PAU).
Durant els dies 13,14 i 15 de juny tenen lloc al Campus del Baix Llobregat les proves d'accés a la universitat (PAU).
Acte lliurament premis X(p)perimenta 2017.
El 20 de juny va tenir lloc l'entrega de Premis i Guardons de de la iniciativa X(p)rimenta 2017, en un acte que va tenir lloc al nostre Campus, a l'Escola d'Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial.
Acte de cloenda del curs 16-17 de l'Aula d'Extensió Universitària Sènior UPC Castelldefels
El 20 de juny va tenir lloc l'acte de cloenda del curs 2016-2017 l'Aula d'Extensió Universitària Sènior UPC Castelldefels.
La Conferencia de directores de las escuelas que imparten grados en ingeniería de telecomunicación (CODIGAT) de España se celebra este año en la EETAC
La reunión anual de CODIGAT, la Conferencia de directores y directoras de escuelas de todo el estado con grados de ingeniería en el ámbito de telecomunicación se celebra este año 2017 en el Campus del Baix Llobregat en Castelldefels.
Cloenda de l'UP4 edició 2017
El 15 de juliol va tenir lloc la cloenda del projecte UP4 Camp amb els participants i les famílies.
Eleccions Junta PAS Funcionari.
Jornada tècnica a l'ESAB: Recerca i transferència sobre les varietats tradicionals europees de tomàquet.
A l'ESAB, dissabte 16 de setembre, emmarcada dins de la FESTOM, la festa del tomàquet organitzada com a punt final del projecte TRADITOM.
Dissabte 16-Set no et perdis la FESTOM a l'ESAB.
Reserveu el 16 de setembre perquè hem planejat un dia ple de diversió i, sobretot, tomàquets!
Sessió de benvinguda al nou estudiantat a l'EETAC.
Si comences aquest curs a l'EETAC no et perdis la sessió de benvinguda a la sala d'actes.
Beca de suport a l'àrea de Relacions Internacionals de l'EETAC.
Vols treballar i compaginar-ho amb els estudis? Oferim UNA BECA D’APRENENTATGE de suport a l'àrea de Relacions Internacionals de l'EETAC.
Convocatòria beques d'aprenentatge a l'ESAB. Sol.licituds fins al 26 de setembre.
Col.laboració programa beques Mercabarna. Dedicació 5h a la setmana. Inici 01/10/2017, final 30/06/2018.