OFICINA DE SUPORT A LA DOCÊNCIA (On trobar-nos)

Contacte Online: demana.upc.edu/osdcbl/login.php

HORARI D'ATENCIÓ (Oficina/Registre/Dies tancament)

Telèfon: 93 552 35 02

Telèfon d'atenció a la matrícula:        93 552 35 55 (només dies de matrícula no presencial/per internet)

Adreça: Edifici de Campus (D7). Carrer Esteve Terrades, 10. 08860. Castelledefels. CAMPUS BAIX LLOBREGAT.

Academic Information (online attention)

SIA (Sist. Inf. Acadèmica)

E-secretaria

Banner_Seu_Electronica

Adaptació del MASTEAM 2009 al MASTEAM 2015

Adaptació del Master's Degree in Telecommunications Engineering and Management (MASTEAM 2009) al Master's Degree in Applied Telecommunications and Engineering Management (MASTEAM 2015)

El curs  2015/2016 comença l’extinció del Master's Degree in Telecommunications Engineering and Management (MASTEAM 2009).

El curs 2015/2016 també comença a impartir-se el nou Master's Degree in Applied Telecommunications and Engineering Management (MASTEAM 2015) que substitueix al màster que s’extingeix. Si vols informació detallada sobre aquests nous estudis pots consultar el següent enllaç:

http://eetac.upc.edu/ca/ -> Informació sobre Els Estudis -> Master's degree in Applied Telecommunications and Engineering Management (MASTEAM)

Si estàs cursant el màster que s’extingeix caldrà que valoris  la conveniència d’adaptar-te o no al nou màster. Per fer aquesta valoració caldrà que tinguis molt en compte la següent informació:

Programació de la posada en marxa de la docència del nou estudi: aquest nou màster s’implanta quadrimestre a quadrimestre, això significa que les assignatures del primer quadrimestre s’impartiran per primer cop el quadrimestre de tardor 2015/2016 i que cada quadrimestre s’anirà posant en marxa un nou quadrimestre. A l’acabar el curs 2015/2016 el nou pla d’estudis estarà totalment implantat.

Important: El MASTEAM 2015, nou al curs 2015-2016, inicia la seva implantació únicament de les assignatures de l’1A al quadrimestre 2015-1.

Cal que tinguis en compte que si a conseqüència de l’adaptació equipares la totalitat o la majoria de les assignatures de l’1A no podràs cursar cap assignatura fins el proper quadrimestre 2015-2 (Febrer 2016), moment en que es començaran a impartir les assignatures de l’1B.

Extinció de la docència dels plans d’estudis que s'extingeixen: l’extinció de la docència d'aquest màster es fa curs a curs. El quadrimestre de tardor del curs 2016/2017 serà l’última vegada que es farà docència de les últimes assignatures del pla d’estudis del màster que s’extingeix.

Programació de l'extinció del MASTEAM 2009 i de la implantació del MASTEAM 2015

- Calendari d’exàmens per extinció de docència: Un cop extingit cada curs, s’efectuaran dues convocatòries d’exàmens en el curs acadèmics següent. Per tant un estudiant que té assignatures pendents de superar d’un quadrimestre ja extingit pot optar per intentar superar l’assignatura mitjançant un examen sense assistir a classe. Els exàmens per extinció de docència es publicaran conjuntament amb els horaris del quadrimestre i coincidiran amb la setmana d’exàmens finals.

- Taula d’adaptació d’assignatures entre el màster que s’extingeix i el nou màster: mitjançant aquestes taules els estudiants podran saber quines assignatures tenen superades al nou màster a partir de les assignatures que havien superat en el màster que s'extingeix.

Taula d'adaptació del MASTEAM 2009 al MASTEAM 2015

- Condicions acadèmiques i econòmiques:

* Els crèdits adaptats es tenen en compte per la permanència de 1er any acadèmic.

* T'informem que l'adaptació és un tràmit que no te taxa econòmica associada i les assignatures adaptades a l'expedient de destí es traspassen sense cost econòmic associat.

Si després d’haver revisat tots aquests documents tens dubtes i necessites orientació per decidir si t’adaptes o no al nou màster, pots enviar un correu electrònic a:

eetac.mastertelecom@upc.edu

SOL·LICITUD:

Si després d’haver revisat tots aquests documents has decidit adaptar-te al nou Grau CAL QUE ET CONNECTIS A LA SEGÜENT ADREÇA D'INTERNET i que tramitis telemàticament la teva sol·licitud des de TRÀMITS --> Sol·licitud adaptació a màster.

Termini:

En el següent enllaç trobaràs les dates clau d'aquest procés.

Oficina responsable:

Oficina de Suport a la Docència