Sou a: Inici / Els Serveis / CBLTIC / Proves / noticiescbl

noticiescbl

Castelldefesta 2024: activitats per celebrar la festa major del Campus!
El dijous 9 de maig tindrà lloc al Campus del Baix Llobregat la Castelldefesta, la festa major del Campus. Vine a gaudir de les activitats organitzades pels estudiants i fes comunitat. T'ho perdràs?
Sessions formatives gratuïtes "Introducció a les finances personals" i "L' emprenedor: una visió sobre la persona"
Tallers organitzats per l'Institut d'Estudis Financers, en el marc del Programa d'Educació Financera, per entendre i millorar les finances personals i planificar l'economia, així com desenvolupar habilitats per tenir una visió emprenedora.
El Campus del Baix Llobregat ha reduït un 11,27% el consum d'aigua.
Hem reduït un 11,27% el consum d’aigua respecte a la mitjana 2018-19.
Descobreix les activitats que t'oferim en el marc de la Setmana Saludable 2024
En commemoració del Dia Mundial de l'Activitat Física, el Campus del Baix Llobregat organitza activitats participatives obertes a tota la comunitat Campus-PMT.
UPC Sostenible: inflador de rodes per a bicicletes al Campus del Baix Llobregat
S'ha instal·lat un inflador de rodes per a bicicletes al Campus, ubicat en front de l'EEABB i a prop dels aparcaments de bicicletes de l'entrada de l'EETAC, actuació duta a terme dins el programa UPC Sostenible.
29a edició de les proves Cangur 2024.
El Campus del Baix Llobregat de la UPC a Castelldefels acull durant la jornada del dia 21 de març la realització de les proves Cangur de matemàtiques, organitzades per la Societat Catalana de Matemàtiques.
Projecte de Ciència Ciutadana: Co-Carbon Tree Measurement al municipi de Viladecans.
Molts projectes d'investigació requereixen la col·laboració popular per obtenir resultats. En aquesta ocasió, els protagonistes seran estudiants de 6è de primària i 2on d'ESO del municipi de Viladecans.
Activitats participatives i commemoratives en el marc de la Setmana de la Dona 2024 #8M2024
En commemoració del 8 de març, Dia Internacional de les Dones, el Campus del Baix Llobregat organitza activitats participatives obertes a tota la comunitat Campus-PMT.
Galàxia Aprenentatge al Campus: L'estudiantat al centre d'un model docent en construcció col·lectiva.
En el marc de les propostes d'innovació del projecte Galàxia d'Aprenentatge de la UPC, es convoca a la comunitat del Campus per tractar temes d'innovació docent i nous espais d'aprenentatge.
El professor Josep Claramunt, partícep de la creació d'un nou material per a la construcció amb residus de roba usada.
El nou material creat pel grup de recerca TECTEX, amb seu al Campus de Terrassa, millora les propietats del fibrociment, és molt resistent, més flexible que altres materials de construcció, és ignífug i contribueix a reduir significativament l’impacte mediambiental en la construcció. Amb aquest material ja s’han fabricat panells de façanes, teules, rajoles per paviments i sistemes de reforç de maçoneria. El procés per obtenir-lo està patentat i ara entra en la fase d’escalat industrial per estudiar-ne la comercialització.