Sou a: Inici / Notícies / Activitats participatives i commemoratives en el marc de la Setmana de la Dona 2024 #8M2024

En commemoració del 8 de març, Dia Internacional de les Dones, el Campus del Baix Llobregat organitza activitats participatives obertes a tota la comunitat Campus-PMT.

El 8 de març se celebra el Dia Internacional de la Dona, reivindicant el feminisme denunciant el sexisme i commemorant la lluita de les dones per la seva participació en l'àmbit laboral i pel dret a la independència econòmica.

En commemoració del 8 de març, el Campus del Baix Llobregat organitza les següents activitats al llarg de la Setmana de la Dona.

• 5 de març de 2024. 18:00 h. Conferència “Contribuciones de las mujeres a la ciencia”, a càrrec de l’astrofísica i professora Pilar Gil de l'Escola d'Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels, en el marc de l'Aula Sènior. Inscripció obligatòria enviant correu a
  • 6 de març de 2024. 11:30 h. Taller sobre micromasclismes. Descobreix petits gestos, actituds, comentaris i prejudicis que es manifesten des de la quotidianitat i col·loquen a les dones en una posició inferior als homes. Aprèn a no reproduir micromasclismes i canvia per un món millor. Inscriu-te!
  • 8 de març de 2024. 12:00 h. Castell i lectura del manifest, a càrrec de la colla castellera del Campus Grillats del CBL. Foto de grup Dones Campus-PMT.
I si a més de passar una bona estona, vols guanyar un detall, participa al Kahoot de dones del CBL organitzat per la Biblioteca del Campus.
Totes les activitats són obertes a tota la comunitat de la UPC: PDI, PTGAS, estudiantat... Us esperem!

Pots consultar taules rodones, xerrades i actes al Campus dels darrers anys.

arxivat sota: , ,