Sou a: Inici / Notícies / Galàxia Aprenentatge al Campus: L'estudiantat al centre d'un model docent en construcció col·lectiva.

En el marc de les propostes d'innovació del projecte Galàxia d'Aprenentatge de la UPC, es convoca a la comunitat del Campus per tractar temes d'innovació docent i nous espais d'aprenentatge.

Si vols canviar el món, forma part del canvi.

La sessió pretén recollir l'opinió i les propostes de tota la comunitat amb la intenció de reflexionar de manera fonamentada sobre les aportacions dels diferents formats docents.

La jornada s'iniciarà amb una benvinguda i breu introducció del projecte a càrrec del vicerector de Política Universitària de la UPC, Sr. Joan Gispets i el vicerector d'Arquitectura, Infraestructures i Territori de la UPC Sr. Jordi Ros. Seguidament, es realitzarà una dinàmica de grups per tal de presentar opinions i propostes sobre com hauria de ser el model docent de la Universitat Politècnica de Catalunya del futur, i es finalitzarà amb una posada en comú i presentació de conclusions.

Oberta a tota la comunitat del Campus, estudiants, PTGAS i PDI, conduïda pel Gabinet d'Innovació a la Comunitat i l'Institut de Ciències Educació

Vine a pensar amb nosaltres sobre noves maneres d'ensenyar i aprendre millor i contribueix al canvi educatiu del futur!

INSCRIPCIONS

arxivat sota: