Sou a: Inici / Notícies / Sessions formatives gratuïtes "Introducció a les finances personals" i "L' emprenedor: una visió sobre la persona"

Tallers organitzats per l'Institut d'Estudis Financers, en el marc del Programa d'Educació Financera, per entendre i millorar les finances personals i planificar l'economia, així com desenvolupar habilitats per tenir una visió emprenedora.

L'educació financera en el món canviant en què vivim esdevé rellevant i necessària per aconseguir un ús eficient i sòlid de les nostres decisions econòmiques, assentades sobre el coneixement que ens ajudi a trobar coherència i consciència sobre la gestió de les nostres finances.

El pròxim 7 de maig, oferirem de nou el taller 1 "Introducció a les finances personals", davant l'èxit de participació que va tenir al nostre Campus el passat mes d'octubre. Aquesta sessió pretén ser un espai de reflexió sobre els conceptes financers bàsics que necessitem per projectar un futur i gaudir d'unes finances equilibrades al llarg de la vida, planificant adequadament les necessitats presents i futures.

Quinze dies després, el 21 de maig, tindrà lloc el taller 2 "L'emprenedor: una visió sobre la persona" on es treballaran les habilitats necessàries per fomentar una mentalitat emprenedora.

Les dues sessions tindran una durada 2 hores cadascuna i són obertes a tota la comunitat UPC, però especialment adreçades a l'estudiantat.

Els tallers es realitzaran al nostre Campus el pròxim 7 i 21 de maig en horari de 15 a 17 h.

Lloc: Sala de Graus EEABB

Cal inscripció a través del següent FORMULARI (pots seleccionar un taller o els dos,-recomanables-)