Sou a: Inici / Notícies / UPC Sostenible: inflador de rodes per a bicicletes al Campus del Baix Llobregat

UPC Sostenible: inflador de rodes per a bicicletes al Campus del Baix Llobregat

S'ha instal·lat un inflador de rodes per a bicicletes al Campus, ubicat en front de l'EEABB i a prop dels aparcaments de bicicletes de l'entrada de l'EETAC, actuació duta a terme dins el programa UPC Sostenible.
UPC Sostenible: inflador de rodes per a bicicletes al Campus del Baix Llobregat

La UPC ha instal·lat un nou equipament que consta de 12 infladors de rodes i 3 punts d'autoreparació de bicicletes, amb l'objectiu de millorar l'experiència dels usuaris que accedeixen a la universitat amb bicicleta.

En el cas del Campus del Baix Llobregat, s'ha instal·lat un inflador de rodes per a bicicletes en front de l'EEABB i a prop dels aparcaments de bicicletes de l'entrada de l'EETAC. L'inflador és de lliure accés per tota la comunitat universitària.

Aquesta actuació s'ha posat en marxa des del programa UPC Sostenible, que vol promoure la mobilitat sostenible dins de la comunitat universitària, i en particular incentivar l'ús de la bicicleta com a mode de transport sostenible i saludable. El nou servei vindrà acompanyat d'altres actuacions entorn la bicicleta i d'activitats de divulgació durant els anys 2024 i 2025.

Podeu consultar més informació a l'apartat web A la UPC, cuidem la teva BICI i es poden consultar en un mapa les ubicacions de tots els aparcaments de bicicleta i patinet a tots els campus, així com localitzar els infladors per a bicicletes i els punts d'autoreparació.