Sou a: Inici / Els Serveis / CBLTIC / Suport a la Gestió / Sistema d'informació suport Campus SIA

Sistema d'informació suport Campus SIA

Breu descripció

El campus disposa d'aplicatius agrupats sota el sistema d'informació de suport a la seva activitat de docència i gestió anomenat SIA i que és desenvolupat i operat pe CBLTIC.

Descripció i caracteristiques

SIA proporciona aplicatius dins de dos grans categories:

• Suport a la gestió acadèmica de les unitats del campus.
  • Suport a la gestió dels campus.

Suport a la gestió acadèmica

Els aplicatius de suport a la Gestió Acadèmica local de la CBL, forma part del Sistema d'Informació de gestió i Acadèmica al que anomenem SIA, i recull (de forma destacada) les següents aplicacions:

• NetFlip (suport a la docència): Aplicació orientada al PDI, que li permet introduïr notes, informar-se sobre els estudiants als que dóna docència o és tutor, convenis-práctiques en empreses, etc.

• NetArea (informació avaluació): Aplicació orientada a l'estudiant, que, personalitzadament, li permet conèixer l'avaluació realitzada pel PDI, veure els horaris de les assignatures que ha matriculat, etc.

• TFG/TFM: Sistema d'aplicacions orientades a tots els col·lectius (però tenint diferents visions, segons el perfil corresponent), que permet que el PDI oferti als estudiants TFG/TFM a realitzar, que els estudiants vegin l'oferta, que els PDI assignin el TFG/TFM a un estudiant, etc.

• Horaris i Calendari d'Exàmens: Sistema d'aplicacions per l'organització docent, que permet al PAS preparar els horaris i el calendari d'exàmens; i a tots els col·lectius visualitzar-los.

• Pràctiques professionals: Sistema d'aplicacions que permeten gestionar tots els processos de pràctiques en empreses dels estudiants (oferta, validació, currículums, assignació, convenis, valoracions, etc.).

• Consultes/Informes: Extraccions de dades acadèmiques.

Suport a la gestió dels campus

• Comandes: Sistema d'aplicacions orientades al PDI i al PAS, que permeten tramitar comandes a l'Àrea de recursos.

• Reserves d'espais: Sistema d'aplicacions, connectada amb les dades d'ocupació acadèmiques (horaris), que permeten realitzar reserves i autoreserves a tots els espais del campus.

• Permisos d'accés a espais (GEPE): Sistema d'aplicacions orientat a l'estudiantat, que permeten sol·licitar accés als laboratoris de les escoles, amb la validació corresponent.

Per qualsevol petició, consulta o incidència obre un tíquet a CBLTIC

També pots escriure a cbl.tic@upc.edu o trucar al telf.: 93 40 16213