Informació General

Problemes amb les NFC de les Enginyeries Tècniques ESAB
Ens hem trobat que hi ha estudiants que ens ensenyen certificacions acadèmiques antigues d'ESAB dels plans 93, que certifiquen una NFC que no coincideix amb la NFC que hi ha a PRISMA. Això és degut a que abans es treballava amb una NFC (Nota Final de Carrera) i una altra NFE (Nota Final d'Estudis) i en ocasions es certificava una i en d'altres ocasions es certificava l'altra. La manera de procedir serà la següent: La nota correcta a tots els efectes és la que figura a PRISMA, i per tant serà la nota que certificarem si ens demanen un certificat. Si l'estudiant aporta un certificat amb una NFC diferent a la que figura a PRISMA, haurem de demanar a les companyes d'Organització Docent que ens assegurin quina és la nota amb la qual es va tramitar el TOE, perquè aquesta serà la correcte. Només modificarem la NFC de PRISMA si comprovem que la nota amb la qual es va tramitar el TOE no és la NFC de PRISMA. Si un cop feta la comprovació, veiem que la nota amb la qual es va tramitar el TOE és la mateixa NFC que hi ha a PRISMA però no coincideix amb la NFC que l'estudiant té en el seu certificat, caldrà explicar-li a l'estudiant que aquesta diferència es deu a un canvi de criteri a l'hora de certificar la nota però que la que val és la NFC que es va utilitzar per tramitar el TOE (i que conincideix amb la NFC de PRISMA) Qualsevol altra diferència i/o incidència cal que li comuniqueu a la Cap de l'Oficina de Suport a la Docència.