Accés i Gestió de l'expedient

Sol·licitud de reconeixement per estudis universitaris oficials previs
Sol·licitud de reconeixements de crèdits
Sol·licitud de reconeixement per CGFS a les Enginyeries Tècniques de l'EETAC
Sol·licitud de reconeixement per CGFS a les Enginyeries Tècniques de l'ESAB
Sol·licitud d'assoliment de la competència genèrica en 3ª llengua
Sol·licitud d'assoliment de la competència genèrica en 3ª llengua pels estudiants de grau que volen optar per la via d'acreditar el coneixement d'una tercera llengua bé amb un títol o certificat del nivell B2.2 o superior o bé després d'haver reconegut les pràctiques externes curriculars per un conveni de cooperació educativa realitzat a un país estranger on l'idioma oficial no sigui el castellà o el català .
Datos Personales
Formulari de les dades personals necessàries per donar d'alta a un estudiant/una estudianta al programa de gestió d'expedients. Idioma: castellà
Dades personals (English version)
Formulari de les dades personals necessàries per donar d'alta a un estudiant/una estudianta al programa de gestió d'expedients. Idioma: anglès
Conformitat a l'assoliment de la competència genèrica en una tercera llengua
Una de les vies que estableix la UPC per acreditar la competència en una tercera llengua, requerida per obtenir el títol de grau és haver reconegut les pràctiques externes curriculars per un conveni de cooperació educativa realitzat a un país estranger on l'idioma no sigui el castellà o català.
Descripció d'experiència professional ESAB