Sou a: Inici / Notícies / 2020: Noves edicions de Mart XXI després de dotze anys acompanyant i despertant motivacions.

Torna per dotzè any consecutiu el projecte més emblemàtic del Campus del Baix Llobregat de la UPC a Castelldefels: Mart XXI, és possible una colònia al planeta Mart?

Mart XXI es planteja com un projecte d'acompanyament a l'escolaritat adreçat a alumnat de segon cicle d'ESO que malgrat tenir capacitat i potencialitats per desenvolupar un sòlid itinerari formatiu presenten cert risc d'abandonament massa prematur dels seus estudis. Mart XXI té la voluntat d'orientar, motivar, estimular i presentar la ciència de manera atractiva, amb la intenció de reforçar l'autoconfiança i la capacitat de treball en equip.

El projecte es desenvoluparà durant cinc sessions de tot un matí al Campus.

Com és habitual, organitzem dues edicions, la primera tindrà lloc entre els dies 21, 23, 24, 27 i 28 de gener amb la participació dels municipis de Castelldefels, Sant Vicenç dels Horts i Viladecans.

La segona edició es realitzarà els dies 29, 30 i 31 de gener i 3 i 4 de febrer i comptarà amb la presència d'alumnat dels municipis de Gavà, Sant Boi, Vallirana, El Prat de Llobregat, i Sant Just Desvern.

Està previst que passin pel nostre Campus 237 nois i noies que s'aventuraran en aquesta nova missió resolent els reptes que els hi permetin descobrir enigmes i misteris sobre noves formes de vida.