Sou a: Inici / Notícies / 24 d'abril: Tens una cita amb els Fòrums de les Escoles del Campus

24 d'abril: Tens una cita amb els Fòrums de les Escoles del Campus

El Fòrum Aerotelecom de l'EETAC i el Fòrum BioEnginy de l'ESAB aglutinen el 24 d'abril al campus talent i emprenedoria, entre d'altres. Enguany es constitueixen en la seva 9a i 5a edició, respectivament. No us ho perdeu!
24 d'abril: Tens una cita amb els Fòrums de les Escoles del Campus

El Fòrum BioEnginy i el Fòrum Aerotelecom són esdeveniments oberts que es celebren el 24 d'Abril, organitzats pels estudiants de l’Escola Superior d’Agricultura de Barcelona (ESAB) i de l'Escola d'Enginyeria de Telecomunicació i Aeronàutica de Castelldefels (EETAC)

En aquesta Jornada volem posar en contacte els estudiants dels graus en enginyeria i màsters de la Universitat Politècnica de Catalunya en la branca dels estudis de les dues Escoles.

Esteu tots benvinguts!