Sou a: Inici / Notícies / Acte d'inauguració del curs 2018-2019 de l'Aula d'Extensió Universitària Sènior UPC.

S'inicia el cicle de conferències pel curs 2018-2019 a càrrec de l'Aula d'Extensió Universitària Sènior UPC Castelldefels.

El passat 2 d'octubre va tenir lloc la inauguració del curs 2018-2019 de l’Aula d’extensió universitària senior de la UPC a Castelldefels.

L'acte va començar recordant amb estima i emoció al Sr. Adolfo Juncosa un dels fundadors d’aquest gran espai de coneixement a la ciutat i amb qui hem compartit aquests moments any rere any.

A continuació es va oferir als assistents la conferència:

"L'imperi otomà i la monarquia hispànica", a càrrec del catedràtic d'història medieval a la UB, Salvador Claramunt.

Aquest cicle de conferències es fa tots els dimarts a partir de les 18h a la sala d'actes de l'edifici de l'EETAC. Podeu consultar la programació per aquest primer trimestre AQUI

Més informació i inscripcions: