Sou a: Inici / Notícies / Acte d'inauguració del curs acadèmic 2022-2023 de les Escoles del Campus.

Acte d'inauguració del curs acadèmic 2022-2023 de les Escoles del Campus.

Les escoles del Campus reprenen un dels actes institucionals més emblemàtics del Campus: l'acte d'inauguració del curs acadèmic.
Acte d'inauguració del curs acadèmic 2022-2023 de les Escoles del Campus.

L’acte acadèmic d’inauguració del curs 2022-2023 de la EETAC, juntament amb la EEABB(obriu en una finestra nova), tindrà lloc el proper divendres 30 de setembre a les 12 hores, a la Sala d’Actes de l'EETAC.

Aprofitarem l'acte per reconèixer la bona feina duta a terme pel professor Ramon Pallàs i agrair-li l'esforç i dedicació a les dues escoles durant la seva llarga trajectòria a la Universitat.

Aquest any comptarem, com a convidat, amb la participació del Sr. Xavier Benavent Navarro, Director d'Operacions d’ENAIRE, que ens parlarà sobre els reptes tecnològics del transport aeri en el context actual de canvi climàtic i crisi energètica:

“The Engineer: a key player in the future Air Traffic Management ecosystem”

L’acte també comptarà amb la presència del Sr. Miquel Soriano, vicerector de Política de Personal Docent i Investigador de la Universitat Politècnica de Catalunya(obriu en una finestra nova), i del Sr. Jordi Vendrell, Regidor d’Universitats de la ciutat de Castelldefels(obriu en una finestra nova).

S'ha de confirmar l'assistència mitjançant aquest formulari(obriu en una finestra nova).