Sou a: Inici / Notícies / Apropant la Universitat al més petits amb la iniciativa "Cicle de preguntes interessants MiniUPC"

Nens i nenes d'entre 6 i 12 anys ens envien les seves preguntes sobre temes de ciència i tecnologia i els experts del nostre Campus els hi contesten en un breu vídeo, amé i divertit.

Fer la ciència i la tecnologia accessible a tothom no és tasca senzilla. Des del Campus del Baix Llobregat treballem en la línia de la divulgació del coneixement d'aquestes vessants des de tots els sectors de la població, sense oblidar els més petits.

Connectar amb les etapes d'educació primària ofereix un gran abast de possibilitats que passen per trobar noves formes de relacionar-nos amb el nostre entorn, responent els interrogants i despertant noves motivacions, que poden traduir-se en els i les enginyeres del futur amb la vocació de fer un món millor.

Us animeu a descobrir-ho? Seguiu-nos amb MiniUPC

Llegiu l'article del mes de gener al Diari el Llobregat AQUI