Sou a: Inici / Notícies / Cicle de conferències al Cosmocaixa: El Poder de la Fotosíntesi, a càrrec de Roberta Croce.

El Sol proporciona al nostre planeta una quantitat d'energia enorme que els organismes fotosintètics capten i transformen en aliment, i, així, sustenten pràcticament tota la vida a la Terra

En aquesta conferència explorarem el meravellós món de la fotosíntesi amb la doctora en Biologia Vegetal Roberta Croce, i veurem com els organismes fotosintètics s'han adaptat a les diferents condicions de llum al seu entorn de vida, per al seu benefici i el nostre. Des de la fotosíntesi que fan les plantes als ecosistemes terrestres fins a les espècies d'algues responsables de la producció primària a l'aigua, viatjarem per aquests ambients descobrint diferents intensitats i colors on la llum del Sol pot penetrar.

A càrrec de:

Roberta Croce(obriu en una finestra nova), doctora en Biologia Vegetal per la Universitat de Milà (Itàlia) i llicenciada en Química per la Universitat de Pàdua. És catedràtica i cap del grup d'investigació de Biofísica de la Fotosíntesi i Energia de la Universitat Lliure d'Amsterdam (Països Baixos) i membre del comitè editorial de la revista Science.

Dijous 6 d'octubre, a les 19:00, Cosmocaixa, Barcelona

Moderadora:

Francesca Ribas Prats, doctora en Ciències per la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), llicenciada en Física per la Universitat de Barcelona. Actualment és investigadora i professora a l'Escola d'Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels (UPC).

https://cosmocaixa.org/ca/p/el-poder-de-la-fotosintesi_a57893924(obriu en una finestra nova)