Sou a: Inici / Notícies / Cloenda del projecte "Mart XXI: és possible una colònia humana a Mart?"

Cloenda del projecte "Mart XXI: és possible una colònia humana a Mart?"

Del 26 de gener al 8 de febrer del 2023 han tingut lloc al Campus dues edicions de Mart XXI, un projecte d'acompanyament adreçat a alumnat de segon cicle d'ESO que s'està duent a terme des del 2008.
Cloenda del projecte "Mart XXI: és possible una colònia humana a Mart?"

Finalitza amb èxit el programa Mart XXI, un dels projectes més emblemàtics del Campus, en el que es treballa per desenvolupar coneixements i habilitats científiques i tecnològiques, sobre la hipotètica situació d'establir una colònia marciana al planeta vermell. El projecte entronca directament amb les àrees d'expertesa de les Escoles del Campus, l'EETAC i l'EEABB.

Enguany ha participat alumnat procedent dels municipis de Castelldefels, Viladecans, Gavà, Vallirana, Sant Just Desvern i Sant Vicenç dels Horts.

El passat dimecres 8 de març es van celebrar les cloendes de les dues edicions amb la presència de representants municipals i autoritats del Campus, famílies i professorat, i l'alumnat, que ha presentant les conclusions dels seus treballs.