Sou a: Inici / Notícies / Comencen les Jornades de Portes Obertes virtuals de les Escoles del Campus.

Comencen les Jornades de Portes Obertes virtuals de les Escoles del Campus.

L'article del mes de març del Diari El Llobregat aborda els estudis de Grau que s'imparteixen a l'EEABB i a l'EETAC, i l'inici de la temporada de Portes Obertes, que, per segon any consecutiu tindràn el format virtual.
Comencen les Jornades de Portes Obertes virtuals de les Escoles del Campus.

El 26 de febrer va tenir lloc la primera Jornada de Portes Obertes de la temporada, en aquest cas conjunta, per tots els centres de la UPC. Les persones interessades van poder participar virtualment a les jornades del centre de la seva elecció, per informar-se de les titulacions que es poden estudiar en cada Escola. Novament, aquest format de sessions online va tenir una gran acollida.

El sotsdirector de comunicació i coordinador de Paisatgisme de l'EEABB, Luis Maldonado, i el sotsdirector de Promoció d'estudis i nou estudiantat de l'EETAC, David García Vizcaíno van presentar la jornada i van respondre les consultes i dubtes dels i les participants.

Les properes jornades están previstes pel 23 de març a l'EETAC i el 21 d'abril a l'EEABB. Consulteu el calendari complet i com fer les inscripcions AQUI

Llegiu l'article sencer del mes de març del Diari El Llobregat AQUI, dins de la  col·laboració mensual que dediquem amb el diari a educació i coneixement.