Sou a: Inici / Notícies / La 6a hackató Cassini impulsa 6 projectes per millorar el desenvolupament i l'ajuda internacional mitjançant la tecnologia espacial.

L’Escola d'Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespaciąl de Castelldefels (EETAC) de la UPC ha acollit l’edició catalana de la hackató, que s’ha celebrat de manera simultània a una desena de localitzacions europees.

La hackató Cassini va tancar el passat 5 de novembre a Catalunya la seva 6a edició, enguany centradą en connectar l’espai amb el desenvolupament internacional i l’ajuda humanitària, amb 80 participants inscrits i impulsant 6 projectes.

La competició s’ha celebrat de manera simultànią del 3 ąl 5 de novembre a una desena de països europeus com Alemanyą, Països Baixos, Croàcią i Estònią. Catalunya ha estat escollida per segona vegada en les sis edicions de la hackató com una d’ąquestes localitzącions, concretament a l’Escola d’Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial (EETAC) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), ubicada al Parc Mediterrani de la Tecnologia de Castelldefels.

L’edició catalana de la hackató ha estat organitzada per la Fundació Privada Knowledge Innovation Market, l’Institut d’Estudis Espacials de Catalunya (IEEC), l’Institut Cartogràfic i Geològic de Catalunya (ICGC) i la Cambra de Barcelona. L’acte també ha comptat amb Airbus, i Open Cosmos com a patrocinadors oficials, així com el suport del Parc Mediterrani de la Tecnologia – PMT, l’EETAC i la Universitat Politècnica de Catalunya