Sou a: Inici / Notícies / Tornen els Fòrums d'empreses de les Escoles: on l'expertesa i el coneixement conflueixen.

El Fòrum AeroTelecom i el Fòrum BioEnginy es celebraran el proper dimecres, 17 de maig a les Escoles del Campus, l'EETAC i l'EEABB.

Els fòrums d'empreses, que organitzen els mateixos estudiants i estudiantes de les Escoles,  tenen la finalitat de constituir un espai de coneixença i intercanvi entre els i les joves titulats i les empreses del sector.

+info: Fòrum BioEnginy

+info: Fòrum AeroTelecom

Web del Fòrum Aerotelecom: https://forumaerotelecom.upc.edu/

En aquesta entrevista del 15 de maig a Ràdio Castelldefels, els estudiants David Hernando i Brayan Andrés, organitzadors del Fòrum AeroTelecom i BioEnginy, respectivament, ens expliquen què aporta l'experiència d'un esdeveniment com aquest per als joves enginyers i enginyeres del futur.

Escolta l'entrevista completa AQUI