El professor de l'EETAC Jesús Alcober rep un dels premis Unite!

08/10/2024

El professor Jesús Alcober rep aquest reconeixement dels Premis Unite! per la seva contribució en el disseny i creació d'estructures digitals compartides, com el Metacampus i Àgora, així com pel seu compromís amb la Iniciativa d'Universitats Europees.

Jesús Alcober és professor de l'EETAC, membre d'ENTEL  del grup de recerca Bampla, d'Agrotech i membre d'Unite

En les seves paraules "aquest premi és un reconeixement significatiu del nostre treball per impulsar la transformació digital i reflecteix l'èxit de la nostra col·laboració en la creació dels serveis d'acceleració que aquestes institucions necessiten. Tinc l'honor i la motivació de seguir avançant en innovació a través d'aliances universitàries i més enllà d'aquestes".

Unite és una aliança d’universitats tecnològiques treballa amb el suport de la Comissió Europea per impulsar la construcció del futur Espai Europeu d'Educació Superior amb el finançament dels programes Erasmus+ i H2020.

+ Info: Sala de Premsa UPC