Sou a: Inici / Notícies / Entrevista a Ràdio Castelldefels al professor de l'EETAC Enric Álvarez

Entrevista a Ràdio Castelldefels al professor de l'EETAC Enric Álvarez

Aquest mes d'octubre hem comptat amb la presència del professor de l'EETAC Enric Álvarez, investigador en el grup BIOCOMS-SC que en els darrers mesos analitza la part de risc de contagis, mobilitat i estructura de l'evolució de la COVID19.
Entrevista a Ràdio Castelldefels al professor de l'EETAC Enric Álvarez

Enric Álvarez ens explica en aquesta entrevista aspectes generals de la situació actual de la pandèmia  relacionats amb la mobilitat, factors de risc i les necessitats d'inversió i formació en sanitat pública.

Pots escoltar l'entrevista completa AQUI

Aquesta entrevista forma part d'un cicle d'entrevistes de caràcter mensual a la ràdio de Castelldefels, organitzat amb l'objectiu d'apropar la ciència i tecnologia a la ciutadania en general, explicant iniciatives, projectes i esdeveniments que s'han dut o s'estan duent a terme a les escoles del Campus del Baix Llobregat de la Universitat Politècnica de Catalunya.

El proper 18 de novembre, a les 11h impartirà la xerrada en streaming en el marc de la Setmana de la Ciència 2020 "Mobilitat, geolocalització i COVID19".