Entrevista a Ràdio Castelldefels al professor de l'EETAC Enric Álvarez

30/10/2020

Aquest mes d'octubre hem comptat amb la presència del professor de l'EETAC Enric Álvarez, investigador en el grup BIOCOMS-SC que en els darrers mesos analitza la part de risc de contagis, mobilitat i estructura de l'evolució de la COVID19.

Enric Álvarez ens explica en aquesta entrevista aspectes generals de la situació actual de la pandèmia  relacionats amb la mobilitat, factors de risc i les necessitats d'inversió i formació en sanitat pública.

Pots escoltar l'entrevista completa AQUI

Aquesta entrevista forma part d'un cicle d'entrevistes de caràcter mensual a la ràdio de Castelldefels, organitzat amb l'objectiu d'apropar la ciència i tecnologia a la ciutadania en general, explicant iniciatives, projectes i esdeveniments que s'han dut o s'estan duent a terme a les escoles del Campus del Baix Llobregat de la Universitat Politècnica de Catalunya.

El proper 18 de novembre, a les 11h impartirà la xerrada en streaming en el marc de la Setmana de la Ciència 2020 "Mobilitat, geolocalització i COVID19".