Sou a: Inici / Notícies / Entrevista del mes de juny a Ràdio Castelldefels: Magnet amb l'Escola La Guàrdia: valoració final de curs.

Iniciatives com les aliànces Magnet connecten diferents perspectives i moments educatius com la universitat i la primària. Tot un recorregut a fer, tot un món per descobrir.

El professor de l'Escola d'Enginyeria de Telecomunicació i Aeronàutica (EETAC), Francesc J. Robert, i José Ramiro, director de l’equip impulsor del projecte Magnet a l’Escola La Guàrdia de Sant Vicenç dels Horts, ens expliquen a l'entrevista a Ràdio Castelldefels com s'ha desenvolupat aquest curs 2018-2019 la col·laboració amb l'Escola La Guardia de Sant Vicenç dels Horts en el marc de les Aliàncies Magnet i com la Universitat pot col·laborar amb centres i mestres de primària i donar valor docent.

Podeu escoltar l'entrevista sencera AQUI

El 26 de juny,  des del programa *Magnet. Aliances per a l'èxit educatiu*  s'organitza una jornada amb tots els claustres dels centres educatius que participen al programa magnet, amb un enfocament pedagògic. Enguany se celebra la 6a edició al Campus de la UPC del Baix Llobregat (Castelldefels).

Com recordareu, aquesta entrevista forma part d'un cicle d'entrevistes de caràcter mensual a la ràdio de Castelldefels, organitzat amb l'objectiu d'apropar la ciència i tecnologia a la ciutadania en general, explicant iniciatives, projectes i esdeveniments que s'han dut o s'estan duent a terme a les escoles del Campus del Baix Llobregat de la Universitat Politècnica de Catalunya.