Sou a: Inici / Notícies / Estàs pensant en fer una estada de mobilitat? Aquest curs t'ajudarà!

Estàs pensant en fer una estada de mobilitat? Aquest curs t'ajudarà!

Es tracta d'un curs de preparació intercultural per a estudiants que estan pensant en marxar a l'estranger, de 5 h presencials i 20 h d'aprenentatge autònom a Atenea. Es reconeix 1 ECTS.
Estàs pensant en fer una estada de mobilitat? Aquest curs t'ajudarà!

Mou-te, es un curs organitzat pel Servei de Llengües, orientat a estudiants que tinguin pensat estudiar a l'estranger en un temps próxim.

El curs et convida a reflexionar sobre les similituds i les diferències entre els països a l'hora de viure i organitzar-se i et prepara perquè puguis moure't eficaçment en contextos culturals que obeeixen a normes i tradicions diferents.

Es tracta d'un curs de preparació intercultural de 5 hores presencials, les quals es faran en un mateix dia, i 20 hores d'aprenentatge autònom a Atenea. Amb el qual et reconeixen 1 ECTS.

Lloc d'impartició: Campus de Castelldefels: Lloc concret, per determinar.

Horari d'impartició: Dimecres 31 d'octubre, de 14:.30 h a 19:30 h.

Preu: Curs subvencionat, cal abonar 10 € en concepte d'inscripció.

FORMULARI D'INSCRIPCIÓ I PAGAMENT(obriu en una finestra nova)

Més informació : https://www.upc.edu/slt/ca/cursos/mou-te