Estudiant de l'EETAC desenvolupa App d'informacions del Campus del Baix Llobregat

24/11/2017

L'estudiant de l'EETAC de Grau en Enginyeria Telemàtica, Marc Cabezas Alarcón, ha desenvolupat (Treball Fi de Grau) una aplicació per a Android anomenada "Beacons UP " que funciona amb beacons i et permet estar al dia de totes les informacions de la Biblioteca i de la resta del Campus del Baix Llobregat.

L'estudiant de l'EETAC de Grau en Enginyeria Telemàtica, Marc Cabezas Alarcón, ha desenvolupat (Treball Fi de Grau) una aplicació, de moment, només per a Android anomenada "Beacons UP " que funciona amb beacons i et permet estar al dia de totes les informacions de la Biblioteca i de la resta del Campus del Baix Llobregat.

- A la biblioteca BCBL tenim 2 localitzacions amb beacons (planta 0 i planta 1). A la resta del Campus també hi ha beacons:a les escoles EETAC i ESAB.
- De moment l'aplicació només funciona amb dispositius Android.
- Un cop t'hagis descarregat l'aplicació només has d'activar la localització i el Bluetooth.
- L'aplicació només està operativa dins del Campus del Baix Llobregat.

L'aplicació es pot descarregar des del Google Play.

Per a més informació:

+Info: https://www.upc.edu/ca/r-d-i/la-recerca-mes-jove/noticies/beacons-upc-una-app-per-no-perdre2019s-res-del-campus