Estudiantat de l'EETAC participa en un projecte per desenvolupar un dron de rescat.

30/05/2019

Dos estudiants de la EETAC participen, amb Hemav Foundation, en el projecte FREEDA, desenvolupant un dron de reconeixement a mar obert per a la recerca de persones i embarcacions, amb l'objectiu de millorar les missions de rescat de l'ONG Proactiva Open Arms. Recentment s'ha realitzat el primer test a alta mar, a Borriana (Castelló), amb la intenció de validar l'operativitat dels drons al vaixell de l'ONG.

El projecte FREEDA està destinat al desenvolupament d'un dron de reconeixement a mar obert per a la recerca de persones i embarcacions amb l'objectiu de millorar les missions de rescat humanitari de l'ONG Proactiva Open Arms. En la iniciativa −impulsada per Hemav Foundation, entitat sense ànim de lucre que estén l'activitat de la companyia tecnològica espanyola Hemav mitjançant projectes d'innovació de caràcter social, humanitari i ambiental− participen tres estudiants de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC): dos de l'Escola d'Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels (EETAC) i un de l'Escola Superior d'Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT).

+info a Sala de Premsa UPC