Sou a: Inici / Notícies / Jornades de docència adreçades al professorat a les Escoles del Campus Baix Llobregat.

Aquestes jornades, adreçades a PDI del Campus, pretenen ser un espai on compartir, reflexionar i discutir sobre les nostres experiències docents. El proper 6 de juliol es durà a terme al Campus del Baix Llobregat.
Aquesta jornada té un doble objectiu:
El primer, reflexionar sobre els impactes, riscos, oportunitats i reptes de la intel·ligència artificial en l’entorn docent.
El segon, compartir les experiències docents a les dues escoles, EETAC i EEABB, en diversos àmbits com ara els aspectes emocionals, tecnològics, pedagògics, avaluatius i de seguiment.
La jornada començarà amb una presentació de les jornades i resum de les anteriors. A continuació,  Rolando Chacon, un expert en IA en docència, impartirà la conferència titulada "Explorant el Potencial: Reptes i Oportunitats dels Models de Llenguatge Natural. Una experiència recent des de l'Escola de Camins".

Us convidem a participar activament en aquesta jornada. Us podeu inscriure AQUI

Article Diari El Llobregat Setembre 2023