Sou a: Inici / Notícies / Obertes les inscripcions a les jornades de Portes Obertes per visitar les Escoles del Campus del Baix Llobregat

Els propers mesos tindran lloc les Jornades de Portes Obertes de les Escoles del Campus adreçades a futurs estudiants. A les jornades podran conéixer el Campus i els estudis.

Us detallem a continuació les dates i hores.

Per una banda, l'Escola d'Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels (EETAC), amb els graus en Enginyeria de Satèl·litsEnginyeria de Sistemes Aeroespacials, Enginyeria de Sistemes de TelecomunicacióEnginyeria Telemàtica, i la Doble titulació d'Aeros i Telecos, ofereix les següents jornades presencials:

• 14 de febrer a les 16:00 h
  • 26 de març a les 16:00 h (esgotat)
  • 20 d'abril a les 10:30 h (esgotat)
  • 21 de maig a les 16:00 h (esgotat)
  • 20 de juny a les 16:00 h. Inscriu-te!

Per altra banda, l'Escola d'Enginyeria Agroalimentària i de Biosistemes de Barcelona (EEABB), amb els graus en Enginyeria de Ciències Agronòmiques, Paisatgisme, Enginyeria Alimentària i Enginyeria en Sistemes Biològics.

• 14 de febrer a les 16:30 h
  • 27 de març a les 16:30 h. Inscriu-te!
  • 22 de maig a les 17:00 h específica virtual Sistemes Biològics. Inscriu-te!
  • 22 de maig a les 18:00 h específica virtual Alimentària. Inscriu-te!
  • 23 de maig a les 17:00 h específica virtual Ciències Agronòmiques. Inscriu-te!
  • 23 de maig a les 18:00 h específica virtual Paisatgisme. Inscriu-te!
  • 26 de juny a les 16:30 h. Inscriu-te!

Us podeu inscriure a les jornades a través dels següents enllaços: EETAC i EEABB.