Sou a: Inici / Notícies / Junts descobrim el futur: Aliances cap a l’èxit educatiu i la innovació amb centres de primària.

Alumnes de l'Escola La Guàrdia van ser seleccionades per aparèixer al programa que va emetre la NASA en directe "Juntos Perseveramos" que va retransmetre l'aterratge del Rover Perserverance el passat 18 de febrer.

Des del curs 2018-2019 participem des del Campus com a institució "partner" en el projecte d'innovació educativa adreçat a primària amb l'Escola La Guàrdia de Sant Vicenç dels Horts, gràcies al programa d'aliànces Magnet.

El programa Magnet està impulsat per la Fundació Jaume Bofill en col·laboració amb el Departament d’Ensenyament i l’Institut de Ciències de l’Educació de la UAB i la Diputació de Barcelona, que té per objectiu acompanyar els centres educatius en el desenvolupament d’un projecte educatiu en aliança amb una institució. Aquesta aliança permet al centre de primària desenvolupar un projecte innovador i de qualitat, atractiu, que tingui magnetisme i que es converteixi en un projecte de referència en el seu territori, tant per les famílies com per la comunitat educativa. El programa està inspirat en les Magnet Schools dels Estats Units, que funcionen des dels anys setanta.

Com a part del nostre compromís educatiu per a la transformació social, al Campus del Baix Llobregat de la UPC posem els nostres àmbits d’expertesa al servei d’aquesta escola i el seu alumnat, per a col·laborar en la implantació de processos d’aprenentatge competencial que millorin l’experiència educativa. Mitjançant el voluntariat, diversos membres del professorat de l’Escola d’Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels (EETAC) i de l’Escola d’Enginyeria Agroalimentària i de Biosistemes de Barcelona (EEABB) s’han implicat de manera personal i altruista.

Llegeix l'article complet del mes de gener al Diari El Llobregat AQUI, dins de la  col·laboració mensual que dediquem amb el diari a educació i coneixement, en el que s'explica l'experiència amb l'Escola La Guàrdia, de Sant Vicenç dels Horts.

Ara a més, ens enorgulleix moltíssim que alumnes de l'Escola La Guardia van ser seleccionades per aparèixer al programa que va emetre la NASA en directe "Juntos Perseveramos" que va retransmetre l'aterratge del Rover Perseverance a Mart el passat 18 de febrer. Són les úniques nenes d'Europa que hi apareixen. Enhorabona!!

Al següent enllaç en podreu visualitzar el fet.(A partir del minut 1:34:44)