L’ESAB passa a anomenar-se, oficialment, Escola d'Enginyeria Agroalimentària i de Biosistemes de Barcelona (EEABB)

10/11/2020

El 6 de novembre s'ha publicat al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya (DOGC) la resolució EMC/2747/2020, de 28 d'octubre, per la qual s'autoritza el canvi de denominació de l'Escola Superior d'Agricultura de Barcelona (ESAB) de la UPC, que passa a anomenar-se, oficialment, Escola d'Enginyeria Agroalimentària i de Biosistemes de Barcelona (EEABB).

Ja és definitiu el canvi de denominació de l'Escola Superior d’Agricultura de Barcelona (ESAB) pel d'Escola d'Enginyeria Agroalimentària i de Biosistemes de Barcelona (EEABB), segons la resolució EMC/2747/2020, de 28 d'octubre, del Departament d'Empresa i Coneixement, publicada al DOGC del 6 de novembre.

Un canvi aprovat per la junta de l'Escola, per majoria absoluta, el 24 de gener passat i que va ser ratificat pel Consell de Govern de la UPCen la sessió del dia 1 d'abril d'enguany. La nova denominació respon a la voluntat del centre per posicionar-se fermament en l’àmbit agroalimentari, ja que la seva ubicació al Baix Llobregat i Barcelona afavoreix la seva especialització des de l’agricultura, la indústria alimentària, el gran comerç i la gastronomia. Així mateix, l’objectiu de la incorporació del terme ‘alimentació’ a la nomenclatura és adaptar-se a les necessitats de la societat en general.

Donem la benvinguda a l'EEABB desitjant-li prosperitat i grans èxits en aquesta nova etapa.

Més informació: Sala de Premsa UPC