Sou a: Inici / Notícies / La UPC, primera politècnica de l’Estat en el nou rànquing QS World University Rankings: Europe 2024

La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) destaca per ser la primera politècnica de l’Estat, la vuitena de l’Estat espanyol i la quarta en el sistema universitari català

S’ha publicat la primera edició del nou rànquing QS World University Rankings: Europe 2024. El nou rànquing posiciona les universitats d’Europa tenint en compte 12 indicadors sobre els àmbits de recerca, ocupabilitat i resultats, experiència d'aprenentatge, compromís internacional i sostenibilitat.

La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) destaca per ser la primera politècnica de l’Estat i se situa en el lloc 129 de les 688 institucions analitzades, en el vuitè de l’Estat espanyol i en el quart en el sistema universitari català.

Els àmbits on més destaca han estat en sostenibilitat (82,1 punts sobre 100) i en xarxa internacional de recerca (78,5 punts sobre 100).