La UPC reconeix la tasca investigadora i docent de professorat de l'EEABB

01/10/2024

Sis professors/es de l'EEABB i un grup de recerca guardonats/des pel Consell Social de la UPC en els seus premis anuals

El Consell Social de la UPC ha reconegut el passat dimecres 18 de setembre, la tasca investigadora i docent de professorat de l'EEABB. El PDI que ha rebut el reconeixement és el següent:
  • Emilio Gil, per haver obtingut el premi de la convocatòria Ruralapp 2023 a les millors apps del món rural pel desenvolupament de l’eina Dosaviña, atorgat per la Generalitat de Catalunya.
  • Etiele Greque de Morais, per guanyar el premi al millor pòster al Young Algaeneers Symposium (YAS) de Faro, Portugal.
  • Clara Prats per haver estat escollida com a membre numerària de l’Institut d’Estudis Catalans (IEC).
  • Josep Claramunt per haver obtingut l’ITMF Award 2023 en Sustainability & Innovation, pel projecte “Upcycling Fibres of Clothing & Textile Waste to Building Materials”, atorgat per la International Textile Manufacturers Federation (ITMF).
  • El grup de recerca de Biologia Computacional i Sistemes Complexos (BIOCOM-SC) per haver rebut la placa Josep Trueta 2023, atorgada pel Govern de la Generalitat de Catalunya a professionals i entitats destacades de l’àmbit de salut.
  • Irma Roig i Joan Casals han obtingut el 27è Premi UPC a la Qualitat en la Docència Universitària a la iniciativa docent per a professorat de nova incorporació pel projecte: TomaGen: disseny d’unes pràctiques transversals per ensenyar conceptes bàsics de genètica i biologia molecular en el segon curs dels graus en Enginyeria de Ciències Agronòmiques i en Enginyeria de Sistemes Biològics.

Enhorabona als guardonats/des!!!