Sou a: Inici / Notícies / L' EETAC fa possible el somni de l'Andreu Buenafuente d'aparèixer en una orla universitària.

El passat 24 de desembre al programa Nadie Sabe Nada, de la plataforma HBOMax es va emetre el lliurament de l'orla a l'Andreu Buenafuente.

L' Andreu Buenafuente sempre havia volgut aparèixer a una orla i finalment ho va aconseguir. Ni més ni menys que a la Doble titulació de grau en Enginyeria de Sistemes Aeroespacials i Enginyeria de Sisemes de Telecomunicació.

La directora de l'EETAC i profesors i companys de promoció li fan lliurament de l'emblemàtic i tradicional birret.

L'alegria i bon humor van caracteritzar aquests moments que podeu recuperar al vídeo a partir del minut 14:23