Les Escoles del Campus continuen oferint al juny sessions virtuals de portes obertes.

17/04/2020

Els centres docents de la UPC organitzen diferents jornades de portes obertes virtuals. Enguany estan previstes el 17 a l'ESAB i el 22 de juny a l'EETAC. Les Escoles del Campus a només un clic de tú.

L'Escola d'Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels (EETAC) i l'Escola Superior d'Agricultura de Barcelona (ESAB) realitzen diferents Jornades de Portes Obertes online, on podreu resoldre tots els vostres dubtes sobre les titulacions de grau que s'imparteixen a les Escoles del Campus.

En aquestes sessions online abordarem tota la informació sobre el contingut dels plans d'estudis, el sistema d'avaluació, les sortides professionals, etc. i també atendrem les preguntes que ens vulgueu fer.

Les properes sessions del mes de juny seràn el 17 a l'ESAB i el 22 a l'EETAC .

Trobareu tota la informació i inscripcions AQUI

Quan la situació hagi tornat a la normalitat, buscarem una data per a que pugueu fer una visita als laboratoris del centre i poder-nos conèixer personalment.