Sou a: Inici / Notícies / Les Escoles del Campus continuen oferint al juny sessions virtuals de portes obertes.

Els centres docents de la UPC organitzen diferents jornades de portes obertes virtuals. Enguany estan previstes el 17 a l'ESAB i el 22 de juny a l'EETAC. Les Escoles del Campus a només un clic de tú.

L'Escola d'Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels (EETAC) i l'Escola Superior d'Agricultura de Barcelona (ESAB) realitzen diferents Jornades de Portes Obertes online, on podreu resoldre tots els vostres dubtes sobre les titulacions de grau que s'imparteixen a les Escoles del Campus.

En aquestes sessions online abordarem tota la informació sobre el contingut dels plans d'estudis, el sistema d'avaluació, les sortides professionals, etc. i també atendrem les preguntes que ens vulgueu fer.

Les properes sessions del mes de juny seràn el 17 a l'ESAB i el 22 a l'EETAC .

Trobareu tota la informació i inscripcions AQUI

Quan la situació hagi tornat a la normalitat, buscarem una data per a que pugueu fer una visita als laboratoris del centre i poder-nos conèixer personalment.