Sou a: Inici / Notícies / Nomenament del professor Rafael Vidal com a delegat del rector en Ciència Oberta i Ciència Ciutadana.

El professor de l'EEABB i l'EETAC ha estat nomenat delegat del rector en Ciència Oberta i Ciència Ciutadana, un pas més en el compromís de la Universitat per adoptar el paradigma col·laboratiu, transparent i obert de cara a avançar en el coneixement científic i tecnològic i contribuir al compromís social de la Universitat.

Com a ciència oberta es considera la recerca científica basada en el treball col·laboratiu i en la publicació, de manera transparent i oberta, de la informació de totes les dades vinculades a les fases diverses de la investigació. Com a ciència ciutadana s’entén la participació activa de diversos col·lectius o membres de la societat que, tot i ser aliens a la pràctica científica, contribueixen en l’avenç del coneixement o de l’ús de les tecnologies.

El professor Rafael Vidal Ferré, del Departament d’Enginyeria Telemàtica, ha estat nomenat aquest mes delegat del rector en Ciència Oberta i Ciència Ciutadana de la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC), càrrec vinculat al vicerector de Recerca.

+Info: Sala de Premsa UPC